ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

 Υψηλή ποιότητα, σπιτική φροντίδα, φρεσκότητα του προϊόντος, προσεκτική επιλογή των καλύτερων πρώτων υλών, σεβασμός και εκτίμηση στον πελάτη: αυτές είναι οι «λέξεις κλειδιά» και οι αξίες της Ferrero που έκαναν γνωστές και αγαπητές σε εκατομμύρια καταναλωτές, τις γλυκιές σπεσιαλιτέ που παράγονται στο κόσμο.
Προϊόντα καρπός ιδεών καινοτόμων, απαράμιλλα, τα οποία χάρη στην ευρεία διάδοσή τους, έχουν γίνει μέρος της ιστορίας των συνηθειών σε πολλές χώρες, όπου πολλές φορές θεωρούνται αυθεντικά σύμβολα.
Η Ferrero δίνει μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια της διατροφής, το περιβάλλον, τις τοπικές κοινότητες όπου δραστηριοποιείται και στους ανθρώπινους πόρους.
Σήμερα πολλά προϊόντα Ferrero είναι «παγκόσμια» και πωλούνται σε κάθε γωνιά της γης, ενώ η Ferrero έχει εξελιχθεί στον τέταρτο όμιλο παραγωγής ζαχαρωδών στον κόσμο.
Όμως η ιδιαιτερότητα της είναι το να είναι "glocal" (global+local= να σκέφτεσαι παγκόσμια αλλά να λειτούργείς τοπικά) δηλαδή μια εταιρεία μαζί παγκόσμια και τοπική επικεντρωμένη εξίσου στη διεθνή της ανάπτυξη, όσο και στη σχέση της με τη κάθε χώρα.
Στο επίκεντρο της καθημερινής φροντίδας πάντα ο καταναλωτής. Μια σχέση διαρκούς εμπιστοσύνης, συνέπεια γνώσης, εμπειρίας, “feeling” και διαίσθησης και ένας μηχανισμός αμοιβαίας πιστότητας με διάρκεια στο χρόνο, είναι αυτό που δένει τη Ferrero με τους καταναλωτές της, ένδειξη της σημασίας που δίνει στις ανάγκες τους, στοιχείο κλειδί της επιτυχίας της εταιρείας.