ΠΡΑΞΕΙΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΞΙΕΣ

Πατώντας γερά στην ιστορία μας, ο συγκεκριμένος Κώδικας Δεοντολογίας επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά ότι τόσο οι αποφάσεις μας, όσο και οι πράξεις μας βασίζονται στις δικές μας αξίες.
Σκοπός αυτού του Κώδικα Δεοντολογίας είναι να εξαλειφθούν τυχόν αβεβαιότητες σχετικά με θέματα συμπεριφοράς, αλλά και να βοηθήσουμε όλους όσοι συνεργάζονται μαζί μας να κατανοήσουν τις θεμελιώδεις αξίες της Εταιρείας.
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι ανάγκη να υπογραμμίσουμε την ηθική διάσταση του οράματός μας και να διατυπώσουμε με σαφήνεια τις αρχές, τις αξίες και τις ευθύνες μας. Οι αρχές αυτές αποτελούν οδηγό και πυξίδα στις σχέσεις μας με την αγορά και ιδιαιτέρως με τους καταναλωτές, με τις κοινότητες στις οποίες εργαζόμαστε, με τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργαζόμαστε και με κάθε άτομο ή ομάδα που συνδέεται με την Εταιρεία με οποιονδήποτε τρόπο (stakeholder).

ΠΥΞΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Μόνο μέσα από τις συντονισμένες προσπάθειες και την εμπλοκή όλων μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε στέρεες βάσεις για το μέλλον. Είναι απαραίτητο να εργαστούμε από κοινού, αλλά και να θέτουμε νέες προκλήσεις για εμάς και τη δουλειά μας. Επειδή όλοι οι συνεργάτες που επενδύουν το χρόνο, τις ικανότητες και τις ιδέες τους αξίζουν να αναγνωριστούν για τη δουλειά τους. Γι' αυτούς ακριβώς ερχόμαστε τώρα να επιβεβαιώσουμε τις Αρχές και τις αξίες οι οποίες έχουν εγγυηθεί την επιτυχία μας μέχρι σήμερα.

Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι ένας Όμιλος σαν τον δικό μας, με την τεράστια επέκτασή του σε ολόκληρο τον κόσμο, χρειάζεται μια λεπτή ισορροπία ανάμεσα στις αντιφάσεις που ενδεχομένως δημιουργούνται από μια τόσο εκτεταμένη ανάπτυξη: ελευθερία έναντι κανόνων, δημιουργικότητα έναντι υπευθυνότητας, ατομική πρωτοβουλία έναντι συλλογικής προστασίας.

Στο πλαίσιο αυτό, ο συγκεκριμένος Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί μια ευκαιρία όχι μόνο για την επισημοποίηση μιας καλά εδραιωμένης υπεροχής, αλλά και για την δημιουργία ενός οδηγού, μιας ""πυξίδας"", που θα μας κατευθύνει μέσα από την πολυπλοκότητα της μελλοντικής μας συμπεριφοράς, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό του Οργανισμού μας.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το έγγραφο σε μορφή PDF μορφή >



ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ

Η Γραμμή Βοήθειας της Ferrero για θέματα Επαγγελματικής Ακεραιότητας δέχεται εμπιστευτικά αναφορές σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας μας ή/και τον Κώδικα Επαγγελματικής Συμπεριφοράς μας. Είναι διαθέσιμη σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο και σε 43 γλώσσες. Τη Γραμμή Βοήθειας διαχειρίζεται για λογαριασμό της Ferrero η εταιρεία Convercent. Μόλις γίνει υποβολή αναφοράς στην Convercent, η αναφορά γίνεται άμεσα διαθέσιμη προς εξέταση σε μια Συντονιστική Επιτροπή της Ferrero.
Για να συνδεθείτε με τη Γραμμή Βοήθειας της Ferrero για θέματα Επαγγελματικής Ακεραιότητας και να κάνετε μια ερώτηση, να αναφέρετε ένα περιστατικό ή να βρείτε έναν τοπικό τηλεφωνικό αριθμό, κάντε κλικ εδώ.